Fotoreportáž z MSR KT Zvolen Môťová - časť 1

S veľkým odstupom ako je už u mňa dobrým/zlým (*nehodiace si vyškrtnite) zvykom, zverejňujeme prvú časť fotoreportáže z Majstrovstiev Slovenska na krátkych tratiach, ktoré sa konali vo Zvolene v dňoch 22.-24.7.2005.

Sýkora Ivan | 14.08.2005 11:35:08

Príčin je viacero, ale veď viete sami ako rýchlo beží čas obzvlášť v lete. Najmä školáci si isto všimli, že prázdniny letia neuveriteľne rýchlo a bojím sa to napísať, ale žiaľ je to pravda, pomaly nám končia.....august je v polovičke. Verím, že volanie po fotkách týmto aspoň sčasti uspokojíme, ďalšiu časť fotoreportáže zverejníme v priebehu tohto týždňa a kompletné fotky si budete môcť zakúpiť na CD a pomôcť tým Dominike 10.9. na pretekoch v Bratislave, ale to je ešte ďaleko. Pekné leto praje ivans

Každé preteky musí niekto zoorganizovať od veľkých vecí až po detaily. Myslím si, že Zvolenčania to dokázali výborne. Na fotke Ing.Mikleš vysvetľuje nejaký detail ohľadom stravy, ak sa nemýlim... Veľmi sa mi páčilo aj záverečné predvádzanie štartovacích blokov, žiaľ na fotke som funkčný vzorok nezachytil.

Každé preteky musí niekto zoorganizovať od veľkých vecí až po detaily. Myslím si, že Zvolenčania to dokázali výborne. Na fotke Ing.Mikleš vysvetľuje nejaký detail ohľadom stravy, ak sa nemýlim... Veľmi sa mi páčilo aj záverečné predvádzanie štartovacích blokov, žiaľ na fotke som funkčný vzorok nezachytil.

Kanoistika je väčšinou rodinný šport, česť výnimkam. Náhodou vznikla vo Zvolene miniséria záberov, ktoré to dokazujú. Otec a syn - Divinec st. a mladší, ktorému prechod do Trenčína výrazne pomohol, túto sezónu sa zlepšil.

Kanoistika je väčšinou rodinný šport, česť výnimkam. Náhodou vznikla vo Zvolene miniséria záberov, ktoré to dokazujú. Otec a syn - Divinec st. a mladší, ktorému prechod do Trenčína výrazne pomohol, túto sezónu sa zlepšil.

Veľa sa diskutovalo prečo do Zvolena neprišli tí najlepší v kategórii dospelých, ich neúčasť pred ME v Poznani dosť poznačila úroveň MSR KT a je na zváženie, či v budúcich sezónach prispôsobovať termínovú listinu práve im, keď aj tak väčšina z nich nepríde. Ale v menšine, ktorá prišla, sa predstavila v slušivej červenej šatke Martina Kohlová, ktorá spolu s Ivanou Kmeťovou v K2 v Poznani zažiarili, keď získali medailu na 200m a podľa mňa ešte viac cenné štvrté miesto na 500ke...

Veľa sa diskutovalo prečo do Zvolena neprišli tí najlepší v kategórii dospelých, ich neúčasť pred ME v Poznani dosť poznačila úroveň MSR KT a je na zváženie, či v budúcich sezónach prispôsobovať termínovú listinu práve im, keď aj tak väčšina z nich nepríde. Ale v menšine, ktorá prišla, sa predstavila v slušivej červenej šatke Martina Kohlová, ktorá spolu s Ivanou Kmeťovou v K2 v Poznani zažiarili, keď získali medailu na 200m a podľa mňa ešte viac cenné štvrté miesto na 500ke...

Osamotená loď na hladine Môťovej alebo finále K4 1000m juniori a v deviatich dráhach len dve posádky. Aj to vypovedá o stave a šírke základne, ale to je už obohratá pesnička. Dôležité je, že práve posádka na fotke v zložení Beňo, Lengvarský, Čavojský, Jankovec sa dokázala po miernom neúspechu na ME (aj to je dosť relatívne) presadiť v Szegede na MS juniorov a len o 0,228 sek. im ušla v K4 500m bronzová medaila, čo je ozaj veľká škoda...

Osamotená loď na hladine Môťovej alebo finále K4 1000m juniori a v deviatich dráhach len dve posádky. Aj to vypovedá o stave a šírke základne, ale to je už obohratá pesnička. Dôležité je, že práve posádka na fotke v zložení Beňo, Lengvarský, Čavojský, Jankovec sa dokázala po miernom neúspechu na ME (aj to je dosť relatívne) presadiť v Szegede na MS juniorov a len o 0,228 sek. im ušla v K4 500m bronzová medaila, čo je ozaj veľká škoda...

Ľubomír Nemec sa vrátil... po ukončení VŠ sa na vodu vrátil a vcelku úspešne pretekal bývalý reprezentant do 23 rokov. Na vodu išiel vždy dobre naladený aj vďaka rôznym podpichovačkám od kamarátov. A aj keď miestami toho mal po dojazde dosť, zdá sa, že by nebolo márne pokúsiť sa aj o prípadný návrat do vrcholnej formy. Otvorenou otázkou je či vôbec takáto úvaha je pre Ľaba motivujúca?

Ľubomír Nemec sa vrátil... po ukončení VŠ sa na vodu vrátil a vcelku úspešne pretekal bývalý reprezentant do 23 rokov. Na vodu išiel vždy dobre naladený aj vďaka rôznym podpichovačkám od kamarátov. A aj keď miestami toho mal po dojazde dosť, zdá sa, že by nebolo márne pokúsiť sa aj o prípadný návrat do vrcholnej formy. Otvorenou otázkou je či vôbec takáto úvaha je pre Ľaba motivujúca?

Preteky to nie je len dianie na vode, ale aj stretnutia a rozhovory na brehu. Predseda zväzu pán Ostrčil a ústredný tréner pán Blaho zaujatí v debate. Čo tak asi vypočítava Paľo? Žeby počet medailí, ktoré získame v Záhrebe?

Preteky to nie je len dianie na vode, ale aj stretnutia a rozhovory na brehu. Predseda zväzu pán Ostrčil a ústredný tréner pán Blaho zaujatí v debate. Čo tak asi vypočítava Paľo? Žeby počet medailí, ktoré získame v Záhrebe?

Súboje na ostrie noža zvádzali posádky K4 aj v kategórii mladších dorastencov, kde papierovo slabšia posádka v zložení Maťko, Mičo, Hrabovský, Baránek popreháňala favoritov v zložení Tóth, Jakubík, Viszlay, Csepy, aj keď posledne menovaný na brehu tvrdil, že neišli na plno... nó neviem ako to presne bolo, ale je dobré, že chalani majú konkurenciu, uvidíme ako sa všetkým menovaným bude dariť v Račiciach na SON. Inak mám sériu troch fotiek zo záveru tohto súboja a je na nich pekne vidieť ako chalani neťahajú na rovnako... ale zaujímavé je, že dtto (to isté) som videl na fotke bronzovej K4 v tom peknom kalendári, čo mám na stole vedľa PC, tak neviem...

Súboje na ostrie noža zvádzali posádky K4 aj v kategórii mladších dorastencov, kde papierovo slabšia posádka v zložení Maťko, Mičo, Hrabovský, Baránek popreháňala favoritov v zložení Tóth, Jakubík, Viszlay, Csepy, aj keď posledne menovaný na brehu tvrdil, že neišli na plno... nó neviem ako to presne bolo, ale je dobré, že chalani majú konkurenciu, uvidíme ako sa všetkým menovaným bude dariť v Račiciach na SON. Inak mám sériu troch fotiek zo záveru tohto súboja a je na nich pekne vidieť ako chalani neťahajú na rovnako... ale zaujímavé je, že dtto (to isté) som videl na fotke bronzovej K4 v tom peknom kalendári, čo mám na stole vedľa PC, tak neviem...

Osamotený Martin Beneš v zajatí číslic... Pri neúčasti ospravedlneného Mateja Rusnáka sa Zemiak trápil len s časom. Škoda, že títo chalani na C2 nejazdili viac spolu, verím, že by možno siahli na MS juniorov aj po inej ako zemiakovej medaile, hoci to je tiež krásne umiestnenie...

Osamotený Martin Beneš v zajatí číslic... Pri neúčasti ospravedlneného Mateja Rusnáka sa "Zemiak" trápil len s časom. Škoda, že títo chalani na C2 nejazdili viac spolu, verím, že by možno siahli na MS juniorov aj po inej ako zemiakovej medaile, hoci to je tiež krásne umiestnenie...

K pretekom patria aj rozhovory. Jeden z nich poskytuje práve náš najlepší kanoista Marián Ostrčil. Ách jaj, rozhovory, rozhovory... moja slabá stránka. Vynikajúci rozhovor poskytol sympaťák Marián aj mne, ale som amatér a moja technika zlyhala. Ak sa nájde niekto, kto poradí ako prečítať waw súbor s poškodenou hlavičkou, budem veľmi rád, dozvedeli by sme sa veľa zaujímavého. Mariánovi aj vám všetkým sa ospravedlňujem a po jeho návrate z MS v Záhrebe sa pokúsime niečo podobné zopakovať, aj keď nikdy nevstúpiš 2x do tej istej rieky... nieto ešte jazera.

K pretekom patria aj rozhovory. Jeden z nich poskytuje práve náš najlepší kanoista Marián Ostrčil. Ách jaj, rozhovory, rozhovory... moja slabá stránka. Vynikajúci rozhovor poskytol sympaťák Marián aj mne, ale som amatér a moja technika zlyhala. Ak sa nájde niekto, kto poradí ako prečítať waw súbor s poškodenou hlavičkou, budem veľmi rád, dozvedeli by sme sa veľa zaujímavého. Mariánovi aj vám všetkým sa ospravedlňujem a po jeho návrate z MS v Záhrebe sa pokúsime niečo podobné zopakovať, aj keď nikdy nevstúpiš 2x do tej istej rieky... nieto ešte jazera.

Marián Ostrčil ešte raz, ale teraz tam, kde sa cíti najlepšie a síce na vode pri vyjazďovaní. Neviem, či ste si to všimli, ale vždy sa vyjazďoval dlho a dôkladne  po každej jazde. O práve aj o význame a potrebe tejto pomerne jednoduchej záležitosti, ktorú žiaľ väčšina mládežnikov nepoužíva, hovoril Marian v spomínanom rozhovore. A hovoril aj o svojich plánoch na ME a MS. Držím mu palce, aby ich naplnil už o 2 týžden v Záhrebe, keďže v Poznani na ME sa mu až tak nedarilo. Ako si predstavoval aj on sám.

Marián Ostrčil ešte raz, ale teraz tam, kde sa cíti najlepšie a síce na vode pri vyjazďovaní. Neviem, či ste si to všimli, ale vždy sa vyjazďoval dlho a dôkladne po každej jazde. O práve aj o význame a potrebe tejto pomerne jednoduchej záležitosti, ktorú žiaľ väčšina mládežnikov nepoužíva, hovoril Marian v spomínanom rozhovore. A hovoril aj o svojich plánoch na ME a MS. Držím mu palce, aby ich naplnil už o 2 týžden v Záhrebe, keďže v Poznani na ME sa mu až tak nedarilo. Ako si predstavoval aj on sám.

Keď som na úvod hovoril, že Andrej Divinec sa v tejto sezóne výrazne zlepšil, nekecal som. Stačí si pozieť výsledkovú listinu disciplíny K1 ml.dci na 1000m a uvidíte, že s tesnou stratou 1,452 sek. skončil na druhom mieste za Čepkom. Mám z ich súboja celkom peknú sériu záberov aj keď nie všetky sú ostré, na ktorej vidieť ich ohromné záverečné úsilie vo finiši. Nakoniec aj z tejto fotky tesne po vzájomnom podaní rúk priamo na vode je vidieť, že chalani vydali zo seba maximum.

Keď som na úvod hovoril, že Andrej Divinec sa v tejto sezóne výrazne zlepšil, nekecal som. Stačí si pozieť výsledkovú listinu disciplíny K1 ml.dci na 1000m a uvidíte, že s tesnou stratou 1,452 sek. skončil na druhom mieste za "Čepkom". Mám z ich súboja celkom peknú sériu záberov aj keď nie všetky sú ostré, na ktorej vidieť ich ohromné záverečné úsilie vo finiši. Nakoniec aj z tejto fotky tesne po vzájomnom podaní rúk priamo na vode je vidieť, že chalani vydali zo seba maximum.

S touto fotkou som spokojný, lebo sa mi podarilo zachytiť najväčšie slovenské nádeje v ženskej kategórii na K2. Vzadu jasne najlepšie vekom už ženy Ivana a Nina (K&K), v strede druhé v poradí st.dorastenky Kubalová a Doubravová a na päty im veľmi slušne šlapali 15ročné nádeje Muchová a Šámková, ktoré za 18kami skončili len s 3 sekundovou stratou. Veď aj na fotke vidieť, že Lenka s Radkou toho mali v cieli ozaj dosť.

S touto fotkou som spokojný, lebo sa mi podarilo zachytiť najväčšie slovenské nádeje v ženskej kategórii na K2. Vzadu jasne najlepšie vekom už ženy Ivana a Nina (K&K), v strede druhé v poradí st.dorastenky Kubalová a Doubravová a na päty im veľmi slušne šlapali 15ročné nádeje Muchová a Šámková, ktoré za "18kami" skončili len s 3 sekundovou stratou. Veď aj na fotke vidieť, že Lenka s Radkou toho mali v cieli ozaj dosť.

A na záver prvej časti fotoreportáže z MSR KT vo Zvolene jedna tlačenica na stupňoch víťazov v podaní ml.dorcov v kategórii C4 1000m. Na moje prekvapenie sa aj Marián Ostrčil živo zaujímal o priebeh ich pretekov najmä na C1, keď pozorne sledoval ich dojazd. Vysvetľoval mi to aj tým, že ho zaujíma, či sa objavia nejakí právaci a aj ako jazdia jeho nasledovníci z domovského oddielu Vinohrady Bratislava (Marsal s Poliakom). Zostáva len dúfať, že niektorí z týchto mladíkov na stupni víťazov budú pokračovať v jeho šľapajách...resp. v olympijských záberoch.

A na záver prvej časti fotoreportáže z MSR KT vo Zvolene jedna tlačenica na stupňoch víťazov v podaní ml.dorcov v kategórii C4 1000m. Na moje prekvapenie sa aj Marián Ostrčil živo zaujímal o priebeh ich pretekov najmä na C1, keď pozorne sledoval ich dojazd. Vysvetľoval mi to aj tým, že ho zaujíma, či sa objavia nejakí právaci a aj ako jazdia jeho nasledovníci z domovského oddielu Vinohrady Bratislava (Marsal s Poliakom). Zostáva len dúfať, že niektorí z týchto mladíkov na stupni víťazov budú pokračovať v jeho šľapajách...resp. v olympijských záberoch.

Diskusia k článku:

Anonym

moja...to sa tu rozoberalo uz pekne davno...neviem rpeco to znova vytahujes..........

kika

andrej nesype,pjoste ma talent a nikto to nedokaze pochopit!mozno berie vitaminy,ale to nejsu zakazne sypacky..a vitaminy by mal brat kazdy sportovec na takej urovni,jakje andrej..sa uz vsetci uvedomte!

papek

pocuj kamo co sa zas vracias k starym veciam sa na to zabudlo a zas to tu otvaras! ha! a co sa tyka toho trencina tak nevim_zato ze blava je diera a nikto tam nejazdi _cest vinimkam....nemusis sa obuvat do trenconov_ja!

Ludvo

co vam k tomuto hnusu napisem ? Divinec jak Divinec .U tatka Divinca bolo experimentovanie zname ale nielen na poli chemie ale aj treningoveho procesu.myslim ze len predava svoje skusenosti a posuva to cele dalej a dnes uz to neni o experimetntoch.mlady ma vyhodu ze sa ma o koho opriet.v trencine je to ties huste nie blava ake trencin je znami svojimi sypacimi metodami a super zimami je jedno ci davas kreatin amino doplnky pokial sa neprekroci hranica tak je to koser.pravdou je ale ze mi strasne vadi jak tieto sracky uz davaju 13-14 decka a to len preto ze im idete vzorom

anonym

No ako diskusia onicom, ale ten hroznovy cukor bol dobry, otvorene si povedzme aku uroven maju zenske msr? :-), takze asi tak. A bez doplnkovej vyzivy venovat sa aktivne sportu snad tiez nemyslite vazne, ze nie,. paradox vo svete nevidany. :--------)

gshock

Anonym

Kazdy moze dobre trenovat,nie kazdy na to ma,aby bol dobry.Niekomu nepomoze ani ta najlepsia,pomenujme to vyziva.Je vela kajakarov co si uz skusili zjest a pichnut vselico a skusaju to uz v junioroch.

Luki1983

neviete o com hovorite,kazdy nieco dava ale sport si to aj ziada na zregenerovanie a pod.andrej je dobry chalan a poctivo trenoval uz ked zacinal pred par rokmi ked som este robil kanoistiku.teraz studujem telesnu vychovu tak sa v tom trochu vyznam a Tomas Kana ma pravdu,Andrej tvrdo trenuje!!!Lukas Podstrelenec

15 surany-klucky

uplne bohovy clanok, fakt coolove, supove, macherske, waw!

joj

juj ste secia trapny ................hlawna wec ze polka kanoisto sype or sipe...............a to nehoworim o huleni pre starsich uziwanie marihuany:))))seci su to zwerba kazdy vikend sa to oziera takze to sypanie je uplne zanedbatelne................!!!!!

Anonym

Pozor!Viagra je sypacka,lebo kto si ju dava pred pohlavnym stykom tak si ju dava za ucelom,aby bol v sexe lepsi,vykonnejsi.Tak vlastne sype.

Joe Weider

Predam creatin, protein, uhlohydrat, kvapky do nosa (obsahuju efedrin pre tych co nikdy nesypali), Coca Colu, kavu Jacobs, pangamin, tvaroh, susene vajecne bielka.

Anonym

ty kokos to tu nemate co ine robit len sa hadat kvoli takymto debilinam nech si kazdy robi co chce a nahodou tych co tu ohovarate divinec a liko a kiko a este neviem kdo su uplne super chalani a vy len zavidite ze vas obehnu hned na starte a tak potom tu o nich pisete take p.... blbosti o sypani.tak potom sa chojte hrat pred svoj vchod a neserte im pod ich kriky .dakujem zdravim lika kika diva do toho a nenechajte sa roztototo nijakymi k........chuliganmi.

Anonym

tato afera je zas o slovenskej nadrapenosti a zavideniu doplnky su dolezite a bere ich 90%sportovcov ak chodite na vysetrenia k sportovemu lekarovy tak sa vas spyta a ponukne ja viem s rychlostnej kanoistiky iba o ERBANOVI ze bral efedrin ze bral efedrin a prisli mu na to tak sa spytajte trenerov urcite o tom nieco vediatak ze ak je nieko on vzor tak mate moznost vidite kam to dotiahol sprisnene doping testy pridu aj do kanoistiky v atletike nemozu uz ani kofein(kava caj cola) takze kto chce sypat nech sa da na pretlacanie tam ziadne testy nie su

iso

Anonymovi chcem odkazat,ze ked tak velmi zavidi,nech to vyskusa sam.Trh je volny a urcite sa moze skontaktovat s ludmi, ktory maju k tomu pristup-Tak dobru chut!!!!

Anonym

tiez som dlhe roky robila kajak a tiez som viac nasobna majsterka slovenska a to je iste ze pred par rokmi baby neboli take velke ako teraz a nemyslim si ze je to iba z treningu a hroznoveho cukru.netvrdim ze dopuju ale "doplnkova v." moze skodit v nespravnom kombinacii.podla mna je najvacsia chyba dnesnich mladich sportovcov ze zjedia vsetko co vidia v brozurach a k comu maju pristup. a jo to viem velmi dobre ze da sa to aj bez toho,fakt s hroznovym cukrom, hlavne pri 16 rocnich.neporovnavajte sa s medzinarodnymi vrcholovymi sportovcami ktorich kontroluju lekari a verte tomu ze budete mat menej zdravotnych problemov ako ti co sypu bez hlavy.poznamka tej mamicke:neviem ci vas syn sype-verim tomu ze nie- ale urcite sa nespyta doma ci moze...

iso

Naozaj je toto ubohe.Keby si kazdy namiesto tychto obvineni o sypani isiel radsej zatrenovat.uroven kanoistiky na Slovensku by stupla aspon o 40%.S pozdravom iso.A Andrejovi a dalsim drzim palce v Raciciach

Anonym

nechcem nokoho obvinovat a myslim si ze ked niekto sype je to jeho hlupost a aj tak mu to raz zivot vrati napriklad rozklad pecene nie je to az take prijemne cosi...

pre ANDREJA

Starat sa o svoj zivot, spravit si poriadok pred vlastným ja a potom moct hadzat spinu na druhích...hm ani to nie, to je prizemne a smiesne.........uz ste ako nemenovaný denník, byt na niekoho mieste byt v inom state vysudim big money za osocovanie a uvadzanie zleho mena na moju osobu...smiesni unudení ludia...to je tu..ziadny sport...kacice...ga ga ga

takto neinteligentný prispevok pre neinteligentých ludi a PS pre Divinca, dufam,ze neminas svoj drahocenný volný cas na taketo citanie........Prajem TI VELA USPECHOV

svoje meno vam nepoviem

to je v pohode vsade sa najdu nejake chyby

nezajem

sorry s tou gramatikov je to moja najslabsia stranka! ale v starsich prispevkoch to bolo fajn cize neviem! ale to ze to trha zili niekomu na stranke KANOE.SK to sa cudujem ved to neni gramaticke okienko!

Tomáš Kaňa

no po malej korekcii ešte raz. všetci sa tu nad tým pozastavujete že sype, sype. chcel by som vidieť niekoho na majstrovstvách sveta, čo obviní Larsena z toho že užíval DOPLNKOVÚ VÝŽIVU. a on nie. by ho vysmiali. doplnková výživa je o chránení zdravia. napomáha telu sa lepšie vysporiadať s veľkou záťažou. poznám andreja už pár rokov. a viem ako trénuje. pri príprave na olympíske nádeje som mu robil sparinga a viem ako tvrdo trénoval, drel. vy o tom viete s prepáčením hovno!! vy ste si už všetci válali šunky a on tvrdo makal. a takto isto trénoval aj pred m-sr. takže sa tu prestante hrať na sudcov keď o tom nič neviete. radšej sa zamyslite sami nad sebou, že ako sa zlepšiť a nie ako ohovoriť druhého. prajem vám viac rozumu, a hlavne andrejovi veľa šťastia na nádejách.

svoje meno vam nepoviem

este raz sa ospravedlnujem ze som si v prispevku 327 zamenil meno NEZAJEM za KOCKOS. Kockosovi sa ospravedlnujem. Prijemny zvysok dna

tomáš

ospravedlňujem sa ti. som si ťa zamenil s kočkošom či ako to bolo. beriem na vedomie. moja chyba. ale neviem kto si. ale pekné, že máš moje číslo. maj sa a sorry.

svoje meno vam nepoviem

pardon NEZAJEM nie KOCKOS

svoje meno vam nepoviem

KOCKOS teba neucili ze syty syn sYpal sykorke syr v 3 trede ???

koniec

mali by tento "anonymny" chat radsej zrusit je to cele fraska ked sa to vyuziva na podobne kraviny ako je tato afera

nezajem

mily tomas keby si cital vsetky moje prispevky asi by si vedel ze ja som bol na andrejovej strane a snazil som tu o jeho obranu a vysvetlenie niektorych pojmov ak to tak mozem nazvat! a to ze je lepsi ako ja to by som netvrdil ale chapem ze si nevedel o co sa jedna! cize ked ta dnes prezvonim a ty mas moje ciselko vsetko bude jasne!

Anonym

to je ubohe ze sa takymito kravinami zaoberate chode radsej na trening

Tomáš Kaňa

ty tu teraz múdruješ, ale ty si to celé začal a to len preto že nevieš prijať fakt že je lepší ako ty. všetci sa tu nad tým pozastavujete že sype, sype. chcel by som vidieť niekoho na majstrovstvách sveta, čo obviní Larsena z toho že užíval DOPLNKOVÚ VÝŽIVU. a on nie. by ho vysmiali. doplnková výživa je o chránení zdravia. napomáha telu sa lepšie vysporiadať s veľkou záťažou. poznám andreja už pár rokov. a viem ako trénuje. pri príprave na olympíske nádeje som mu robil sparinga a viem ako tvrdo trénoval, drel. vy o tom viete s prepáčením hovno!! vy ste si už všetci válali šunky a on tvrdo makal. a takto isto trénoval aj pred m-sr. takže sa tu prestante hrať na sudcov keď o tom nič neviete. radšej sa zamyslite sami nad sebou, že ako sa zlepšiť a nie ako ohovoriť druhého. prajem vám viac rozumu, a hlavne andrejovi veľa šťastia na nádejách.

Zuza

Vazim si slusnost, respekt....take zakladne vlastnosti slusneho vychovania, ktore sa ale mnohí tu z Vas doma nedockali!!! Straca to tu uroven a len to odzrkadluje ludi ktorí sa sem prihlasuju!!! Vacsina z Vas ani nevie co pise,a vlastne o com pise!... uz by mohla zacat skola, moc sa asi uz nudite!!! Vazený p. Admin tohto pokecu....mate co robit...nezavidim Vam!ale polutovania hodne citanie bez hlavy a paty....

Angela

Milí chalani najmenej trikrát si overte, či to, čo sa hovorí je pravda o "sypaní" niektorích jedincov a potom sa môžete o tom baviť.Môj syn už tiež trénuje v Trenčíne a nakoľko má o niečo lepšie výsledky ako pred rokom, tak sa tiež šíri o ňom, že si "sype". Je to smiešne! Dobré výsledky sa dajú získať aj vytrvalosťou a snahou.Som matka /nie Andreja Divineca/, ktorá určite nedovolí svojmu synovi užívať zdraviu škodlivé látky.A pochybujem o tom, že by Andrejova mama by také niečo dovolila svojmu synovi.Takéto vyhlásenia robte ak máte isté dôkazy.Závisť je najhoršia vlastnosť. Ak chcete mať lepšie výsledky, tak trénujte rukami a nie ústami.Ústa si precvičujte na vyučovacích hodinách, dokážte tam svoje rečové schopnosti a to nehovorím o Vašich gramatických chybách! Vaša vytrvalosť a snaha Vás privedú k lepším výsledkom.Ak to všetko dosiahnete správnou cestou, tak sa nezabudnite poďakovať aj svojím trénerom, ktorí určite majú s vami dosť starostí aj bez takýchto osočovaní. Angela Tóthová

svoje meno vam nepoviem

Podla mna je kazdeho osobnavec ci SyPE alebo nie. A je rozdiel ked zje kreatin alebo hroznovy cukor ako ked dopuje alebo dokonca droguje. Kazdy ma na to pravo tak sa navzajom neobvinujte kto sype a kto nie. Mozno aj vy , co ste proti sypaniu si urcite raz date ENERGOFIT alebo podobnu vec. Je to na VÁS

svoje meno vam nepoviem

Podla mna je kazdeho osobnavec ci SyPE alebo nie. A je rozdiel ked zje kreatin alebo hroznovy cukor ako ked dopuje alebo dokonca droguje. Kazdy ma na to pravo tak sa navzajom neobvinujte kto sype a kto nie. Mozno aj vy , co ste proti sypaniu si urcite raz date ENERGOFIT alebo podobnu vec. Je to na VÁS

Anonym

Milí chalani, vážne musíte ohovárať Divinca cez internet?Keď ste takí múdry tak mu to povedzte rovno do očí.Nie anonymne.

Či Divinec sype alebo nie, to je jeho vec a problém jeho rodičov a trénera.Nie Váš! Radšej sa postavte pred zrkadlo a porozmyšlajte o tom či ste VY bez chyby. Každý sa učí na vlastných chybách, a ak podľa Vás Divinec "sype",tak sa to po čase odzrkadľí na jeho zdraví a pochybujem, že ak bude mať dobré výsledky či prejde v staršom veku cez doppingové testy, samozrejme ak to dosiahne tak ďaleko. Ja mu to prajem, samozrejme bez "sypačky".

A ešte ešte niečo, ak by ste nemali jasné, ktoré výživové doplnky sú pre Vás mladých športovcov potrebné, tak požiadajte svojich trénerov, aby Vám poradil, alebo zariadil prednášku o doppingoch.Uvidíte, potom v tom budete mať jasnejšie.Pozdravujem Kika, Rasťa, Diva a Lika.A vy štyria slávni kajakisti poraďte sa s trénerom, určite Vám poradí.Samozrejme aj tí ostatní. Zdravie je určite prednejšie ako sláva.

mrva vladimir

Ahojte. Nedalo mi nereagovať. Už na Majstrovstvách Slovenska som si vypočul niekoľko úsmevných poznámok typu: "mladšie dorky medzi starými a tak jazdia, tie musia sypať", " s takým vykopnutím môže hrať futbal". Boli to spontánne reakcie hneď po dojazde finále a hlavne nie anonymné.

Nemám v úmysle robiť prednášku, ale si myslím, že športová výkonnosť sa skladá z viacerých komponentov(trénovanosť,materiálne vybavenie,zdravie,strava,športová forma a motivácia na vrcholné podujatia, ...). Na našej škole sa každoročne snažíme dosiahnuť najvyššiu výkonnosť v čase vrcholných pretekov sezóny - M-SR, MEJ, MSJ. Preto sú naše výsledky každoročne na začiatku slabšie, potom gradujú. Iba že by Chorváth,Belovič,Martinek,Kohlová,Gelle,Kohút,Jankovec,Čavojský,Lengvarský a ďaľší "nasypali" niečo nepovolené. Opýtajte sa ich. Na začiatku sezóny sme hľadali pre Andreja vhodný kajak (nikomu nesedí každá loď), až sa rozhodol pre Plastex Athena 65.Nejaký čas to trvalo.

A v tomto roku asi najdôležitejšia vec, kvôli ktorej Andrej zajazdil až na M-SR bola jeho vysoká chorobnosť na jar a v prvej polovici sezóny. Čudujem sa Anonymovi, že o tom nevedel(vie všetko) alebo mu to nedošlo. To boli asi najdôležitejšie dôvody.

Rád si s niektorými anonymami podebatujem aj o ďaľších dôvodoch, ale už len osobne. K tejto téme sa už nebudem vracať.

Vladimír Mrva, tréner ŠŠT

Anonym

Podla mna vsetky spravy ktore obhajuju divinca si pisal on sam alebo niekto koho poveril

Anonym

DiVINEC no to je trieda ja si tiez mislim ze v tom nieco bude ale je to jeho vec pocul som od vela ludi ze sype takze mam svoj nazor vela mu to nepomoze mozno teraz potom sa mu to vrati

Anonym

Podla mna sype jak chroma svina =D.Ale aj tak vas to nemusi yaujimat lebo to je kazdeho osobna vec ...

Poly

A este k tebe, ty Anonym! Toho psychiatra by si mal predsalen navstivit, lebo trpis samomluvou alebo schyzofreniou (pozri slovnik cudzich slov) :D

To neskryjes, kazdemu je jasne, ze tych zopar sprav s tym "mas pravdu anonym" si ty, resp. tvoje druhe ja :D

Poly

Mne to az take vtipne nie je, najma tie obcasne gramaticke vypadky a typicka slovenska chamtivost a zavist. Myslim si, ze (aby som sa spravne vyjadril) nedopuje, a ak myslis tym sypanim nejaku tu doplnkovu vyzivu, tak sa preber! Dnes sa uz azda ani neda najst vrcholovy sportovec, ktory by to nebral. Kreatin vobec neposkodzuje zdravie, kazdy lekar Ti to dosvedci! Neviem, ako ta napadlo taku hlupost napisat, ze steroidy! Ved podla mna jazdi vsetky preteky takmer rovnako, a to ze mu majstraky takto vysli, neznamena, ze dopuje! To si moze mysliet iba laik. Proste mal dobru pripravu, a ak sa s tym nedokazes vysporiadat, kontaktuj svojho psychiatra. A nechytaj veci hned za ten nespravny koniec. Tak...

Anonym

Tak je to teda velka zabava citat tieto komentare.Mna velmi pobavilo,ze od toho ze divo sype sme sa dostali k tzv."rozbijaniu balkonov".Myslim,ze co robi na intraku je jeho osobna vec a nikoho by to nemalo zaujimat.Moj nazor je,ze ak sype je to cisto jeho vec!Myslim si,ze energeticke pripravky nie su "sypacky" v pravom slova zmysle.Telo pri velkej namahe potrebuje energiu.Ved sa tieto veci predavaju normalne v obchodoch.

Anonym

Cawte ludia! no zabava citat tieto rozhovoti.... no len chcem povedat ze som na Divincovej strane!!! to je vse majte sa!!

c

darujem lod s vleckou a padlom(0905 874 100) zn:rodinne dovody

skor

ado ide prestupit na jachting,lebo tam dopingove kontroly nerobia!!!

kyslik

a co?divinec je moj spoluziak a co aj ked sype!a on nesype to z tej vydatnej mesovej stravy na intraku je taky nabuchany a "nasypany" to ma vela bielkovin v sebe!!!!a co ked rozbil tie dvere????to bolo na mojej izbe!!!!!asi je moc silny,co mu zavidiite???aj keby sypal tak co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a pozdravujem ta ado vies o koho sa jedna a STOJIM PRI TEBE!!!!!!!!cmuk

Anonym

mas pradu anonym!

Anonym

mas pradu anonym!

Anonym

Divinec sa nevie udrzat bez sypaciek ani vlotke !!!!!!!!!!!!

Anonym

DIVINEC rozbija na internate balkony.

Anonym

Lucia sype az stoho nemcinu vie. Ukradnem jej padlo a bude asi uz kludna potom zisti ze sypacky nepomahaju ked bude moct iba hrapkat rukami vo vode

Anonym

Aj ja si myslím, že DIVINEC sype a KIKO je potom nasraný.

Asi aj je na tom niečo pravdy NIE??????????

Anonymka

Ahoj!!!Ja som sledovala vašu diskusiu,a verte mi že sa to dá aj čisto!!!Ja som to zvladala jedenásť rokov bez toho!!!Je to pravda že blavaci sú stým známi že vraj niečo berú,ale nemislím si,že Divinec by patril medzi nich.Fakt že má nevyrovnáné výkony znamená že má odlišný tréningový plán ako ostatný a formu si viem načasovať a to mi verte že je tažšie než si ju udržať.A sú taký ktorý berú same svinstvá po celý rok vyhrávajú a na tych najdôležitejších pretekoch to zbabrú!!!!!!!!!!!!!!Aj mna vždy obvinovali že nečo berie,len preto že to nevedeli pochopiť že aj bez toho sa to dá.Ja som 16 násobná majsterka slovenska,a skoro na všetkych medzinárodných pretekoch som bola a to mám len 20!!!A HLAVNE MAM POKOJ V DUSI!!!!

DIVINEC:hlavne si ver a takéto somariny-jedným uchom dnu a druhým von, prajem ti aby sa ti darilo a hlavne naby už Csepka!!!!!!!!!

Anonym

vase prispevky ma povzbudzuju k este lepsiemu vykonu a ked si myslite ze ma psychicky znicite ste na omile!!!!!!!!!! DIVINEC

nov

v kamenakove bola modra voda a v novakoch je voda plna sypaciek.tecie nam to stocky ani nevieme ako a kedy sypeme....

Anonym

tak to robte tak nadalej! v tomto veku kreatin nepomaha len skodi! tak sa majte,cau

kom

aj drogy su doping?podla mna ano okrem kokainu!

liko,divo,kiko,rasto

sypal som, sypal si ,sypali sme, bez toho to nejde.Ak si myslis že kreatin je sypačka tak si prečitaj brožurku doplnkov vyživy.nepoznate rozdiel medzi doplnkom vyzivy a dopingom!!!!!!!!!

nezajem

mily anonym podla vsetkeho co si to vyprodukoval som zistil ze so dost velky chudak co sa nevie zmierit s uspechom druhich! cize asi budes jeho konkurencia na nizsich prieckach rebricka! a to ze sme ......! to je len dalsi znak tvojej ubohosti! a neboj sa ze ja sa pohybujem asi dlhsie v tomto sporte,uz mam nejake tie roky za sebou cize ked poviem ze viem svoje tak viem svoje! a pokial si ty len nejaka ML. Dorastenecka lama tak sa s tebou nemam o com bavit! prajem pekny vecer!

Anonym

nezajem ti kludne mozes ist do ...lebo ja viem co viem a to velmi dobre!divinec je ...a ked ty ho krijes tak aj ty si ...

nezajem

to ze kto som vobec neni podstatne hlavne ze viem svoje! ale taketo bludy ze steroidy tak to uz normalne nechapem co za vola vymysla! jeho uspech MSR-KT mohli zapricinit len 2 veci: TJ. nedostatocna pripravenost jeho superov alebo jeho dobre nacasovanie na vrchol sezony. ved urcite absolvoval niekolko sustredeni s SST a urcite mal dobru motivaciu na trenovanie s niektorimy S.DCI. co viedlo pravdepodobne k zlepseniu vykonu.

Anonym

ale co pouzival divinec to su uz aj steroidy ktore podla mna uz nie su povolene! nezajem kto si?

nezajem

znovu sa vraciam k otazke co je to sypanie? ospon podla mna sa sypanie spaja s nepovolenymi latkamy! cize pre vas zaciatocnicke lamy je sypanie aj KREATIN a pod. a pre tych co sa tomu venuju s casti ako profesionaly len doplnok vyzivy pre telo potrebny tak isto ako aj amynokyseliny a vitaminy(ktore su organizmu blizke)!: cize z tohto vypliva ze nieje ani jeden slovensky ale aj zahranicny pretekar ktory by nesipal podla vas, pretoze kazdy z nich si chce chranit svoje telo proti vonkajsim vplivom ale aj namahe ktoru vidava na treningu, taktiez kvoli lepsej imunnosti na dlhodobu a pravidelnu zataz.

Anonym

MAS PRAVDU,NEMUSIME SIPAT ABY SME ISLI DOBRE,ALE KED DIVINEC INAK NEVIE TAK TO JE HAMBA LEN PRENHO

Anonym

Myslim ze aj ti, co nesypu mozu dosahovat velmi dobre vysledky.

Anonym

pre teba je asi legalne ale pre ostatnych urcite nie a nieje fer voci inym ked niekto sipe a ostatny nie a nahodou preto sa dostanu do repre.a to ti mozem povedat ze nie vsetci sipu ktory idu rychli,ale gratulujem divincovi ze vie takto dobre sipat ze na majstrakoch sa "zvyrazne zlepsil" urcite mu pomohol prestup do trencina....

nezajem

presne suhlasim s divincom ! robyte machrov ako anonym! co trepete o sypani ved ani neviete co to je a aj keby daco daval je to predsa jeho vec, v tomto sporte je to legalne nie! rychli neni nikto kto je cisty tomu verte!

Anonym

kockos ked si taky frajer tak sa normalne podpis.Divinec

Anonym

Kockos ma pravdu, ja snim suhlasim,.,.a este to bude najvacsia haluz ked o niekolko rokov spravi to iste a dostane sa na nejake vacsie preteky.,.,.,.,to je hamba pre Slovensko

kočkoš

komentár pisem k clanku o Divincovi:

pre vás nie je cudny ze Divinec iba na M SR kr. t. ide tak dobre??? asi preco???

nepamatate, ze to iste robil aj minuly rok??Pred alebo po M SR preco mu to tak "dobre" neide????

----------------------------sype?????????--------------------------

Anonym

Chcem sa opytat ci este niekedy uvidime aj druhu cast fotoreportaze z MSR-KT?Dakujem

Späť na zoznam aktualít
Slovenský pohár 2023
1. KOM
100,0%
1 266,50
2. UKB
76,6%
970,50
3. PIE
65,4%
828,00
4. NOV
60,6%
767,00
5. ŠAM
51,0%
645,50
Nedávne a najbližšie podujatia
I. KP seniori + testovanie juniori a kadeti
27.04.2024 | Bratislava, Zemník
M-SR dlhé trate
04.05.2024 | Piešťany, Váh-Slňava
Jungov memoriál
11.05.2024 | Štúrovo, Lodenica pod mostom Márie Valérie
Rudno Cup, 9. ročník
18.05.2024 | Nitrianske Rudno, Priehrada
Medzinárodná regata juniorov/U23
24.05.2024 | Bratislava, Zemník
Tip od vás...
Ak ste narazili na zaujímavý článok alebo informácie, dajte nám o nich vedieť, radi ich spracujeme a následne uverejníme.